January 12, 2012

Tutorial Threaded Comment Untuk Blogspot

Woi aku jakun woi, blog aku dah ada threaded comment hahahaha. Memang nasib baik ah aku jumpa tutorial ni kat blog NEscafe Ais. AKu ingatkan dah lenyap dah blog tu rupanya ada lagi. Kalau korang nak tau threaded comment tu rupanya macam kat gambar bawah ni



Kelebihan benda ni senang la berborak kat blog woi! Dan lagi syok komen sebab kita tahu apa yang orang tengah sembangkan. Untuk tutorial penuh, bolehlah mengunjungi blog MARIBINABLOG

Link yang aku bagi tadi (perkataan warna kelabu tu la) untuk mereka yang tak guna template designer tau. So nak edit dia leceh sikit. Kalau korang guna blogspot template designer, mohon rujuk link ni la threaded comment template designer 

Okay tu je. teehe

No comments:

Post a Comment

Ada soalan berlainan daripada entri ni? Tanya je. Ada masa aku jawab

Dah lawat BLOG ARCX13.COM?

Komen selepas 14 hari diletakkan dalam mod pengesahan untuk elakkan spam